Sista torsdagen i Sverige

Nu är det 3 dagar kvar, gick sista dagen i skolan idag vilket känns helt sjukt. Vi slutade väldigt tidigt så jag o johanna drog in till stan i hopp om att hitta något fint till våra värdfamiljer.. Dock hittade jag inget i Lund men när jag kom till malmö hittade jag 3 st kostaboda ljuslyktor i glas. Super fina men väldigt tunga.. Hoppas det ändå funkar med vikten! 
Träffade Mälz också med Linni o Felicia på en fika. Fick säga hejdå till dem en sista gång, känner att jag har blivit van vid att säga hejdå nu.. Inte lika jobbigt längre. Men får se hur allt känns på lördag kväll när jag e påväg hem från sthm! Har fortfarande inte insett att vi kommer åka.. 
Nu måste jag fixa mig inför sista träningen innan tävling, taggaa!!! (Dock sista träningen med min klubb också, mindre kul) 
Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback