Tiden springer iväg


Min o värdsyrrans fest blev lyckad! Kom dock lite mer folk än vad vi hade räknat med. Sammanlagt var vi 130 ungdomar varav 14 svenskar! Jag hade superkul, gick runt o prata franska med claras kompisar hela natten och dansade gärnet! Vi hade en stor matta över gräset så det inte förstördes, sen tagit undan det mesta och tejpat för så man inte kom upp på de två översta våningarna! Såklart hände en o annan incident, men de hör väl till antar jag.. Nu är allt klart och tillbaka till sin plats. 
Efter få timmars sömn och många timmars städande dagen efter så drog jag med hem till Ayla! Vi lagade paella och gjorde hemmagjord vitlöksbröd! De va mys o mums! 

Ikväll ska vi ut och gå i barer tänkte vi. Ingen av oss har riktig ork till att klubba. Alla e lite halv trötta sen i onsdags.. Så en barrunda passar bäst då! Sen ska jag sova hos Ayla som har värdfamiljsfritt! Höres sen, njut av helgen alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback