Onsdag!!

Waaow en vecka sen sist jag blogga.. Tiden flyger iväg, o det har varit fullt upp ända tills nu. Linni var här o det var jätte kul! Vi shoppade, åkte luftballong, turistade, gick på marknad, såg på bio och festade en del! Vi stod inte still en sekund! 
Nu har jag börjat min "stage", min praktik som jag fått. Är hjälplärare åt solklassen som den kallas på skolan. Barnen som går där har olika sorters handikapp. Dom är världens sötaste och jag har lärt mig så mycket av dem!
Idag höll jag i fransklektionerna vilket var en riktig utmaning men det gick bra.  
Har också hälsat på klubben, fast är genomförkyld så kan inte träna för tillfället.. Vi räknade ut att det återstår bara en träning kvar vilket är riktigt sad. Men på Lördag har dom ordnat en avskedsfest så då får jag passa på o ta några bilder till er. Fick se det franska teamet som ska ställa upp på VM o de flesta andra starter som är uttagna, iiiih de kommer bli spännande !!
En crêpe vid la tour Eiffel m finaste Linni!
Till utsparken, då det var havs-tema.
Klubba med bananananananaaaasss

En drillare som ville ta ett foto efter träningen för ett tag sedan.. Lagom najs då haha mais bref, pourquoi pas? ça va! 
BISOUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback