Mercredi

Idag har vi haft rundvandring genom Paris gator hela förmiddagen! Hittade många fina smultronställen för shoppingen senare i vår.
Har träffat min mentor och flera andra lärare, alla verkar helt okej! 
Vår sista lektion var idrott (teori) o shit va jag blev sugen på att träna! Direkt när jag kom hem bytte jag om o gick ut i regnet för en jogging tur! Fanns lite butiker, boulangerier och apotek som jag inte sett innan, som ligger väldigt nära där jag bor! Kul o utforska kvarteren här, dock så bor jag på en fet backe så det är en utmaning att ta sig tillbaka.. Nu ska jag göra lite matte! 
Bisous

Kommentarer
Postat av: Michael

Ser ut som du börjar känna dig som hemma.... Snart kan du säkert börja träna.... här hemma fungerar det fint men det är lite konstigt att t.ex. bara duka för tre. Fortsätt gärna med bloggen om du har tid för det är väldigt roligt att följa med lite. Ha det bra /P/

2014-01-22 @ 20:54:42
Postat av: dennebengan.blogg.se

Hej Maria! Vi läser dina bloggar med glädje. Det roligt att du har kommit till en så trevlig familj och likaså lärare. Här hemma är allt bra. Som du ser har jag öppnat en egen blogg för att vi skall kunna kommentera dina bloggar. Ha det nu bra och lycka till!
Vi tänker på dej och sänder många kramar.
Mormor och Morfar

Svar: Tack mormor och morfar! Va gulligt av er :) kraam
Maria Ridell

2014-01-22 @ 21:25:59
URL: http://dennebengan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback