Måndag

Hejsan svejsan bloggen! 
Ett snabbt inlägg nu bara, väntar på att Anthon ska hämta upp mig, vi ska åka till Kävlinge och träffa alla andra som ska till Paris, käka middag o snacka om våren. 
I förmiddas så var jag och tränade, missar ju kvällens träning och snart är det tävling så kände att de behövdes! Mamma fick va min coach haha, de gick skitbra iaf! Hon va sten hård och det blev ett effektivt pass! Fick dessutom min rygg inlindad med handuk och en elastisk binda så jag kunde göra mitt travelling kast utan att få tårar i ögonen hela tiden. Har blåmärken längs ryggraden så det är inte spec skönt men med mammas fina ide så gick det skit bra! 
5/5 toasters för denne kalasbra ide!
Ha en härlig måndagskväll! Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback