Lång lördag


Min Lördag har varit smock full! Började med att jag o Clara (min värdsyster) stack till Marais för att dansa Afrikansk dans! Super roligt, men väldigt konstiga o crazy rörelser.. Men de va kul att få röra sig iaf! Sen gick vi lite i Marais kvarteren som är riktigt härliga, hittade äntligen ett par skor så nu behöver jag int ha skuldkänslor för att få låna av VM. Direkt när jag kom hem stack jag igen till Johannas värdfamilj, den är väldigt nära mig, endast gång 10 min och en buss! Vi lagade mat åt hela familjen, många köttbullar blev det! Men de var väldigt uppskattat så det var kul :) sen spelade vi nått familjespel. Dom körde mig hem.. Så himla snällt :D när jag kom hem var där 30 pers i vårt vardags rum! Min VP fyllde nämnligen år så det var en överrasknings fest.. Det var bara att byta om o gå ner till de andra! Kl 2 slutade det och då var jag väldigt trött kan jag säga! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback