Jour nr 2


Idag gick vi runt med BMT ganska mycket, fixade Metrokort och en ny mobil med franskt kort så vi alla kan ringa/smsa varandra lite billigare! 
Imorse när jag åt frukost med familjen sa min värdmamman att mina vita boots är för varma att ha på.. Jag va inte beredd på att här skulle vara såå varmt utan tänkte handla eller att mamma o pappa kom med mina vårskor när de var dags. Men här är redan mycke varmare så värdmamman erbjöd sig att jag fick låna ett par skor av henne! Så himla sött. Dock fick jag ett par skor med klackar vilket var helt okej då, men efter 6 h antingen stående eller gående kan jag säga att det kändes i fötterna! Aoutch!!! Så imorgon ska jag handla ett par bra o snygga skor. Vi börjar dessutom 11.30 imorgon så hinner med en fika med några på ett café i närheten innan vi börjar :) too good to be true!
Bisous

Kommentarer
Postat av: Bengt o Vanja Kjellberg

Hej Maria! Vi läser dina bloggar med stor glädje och intresse. Roligt att du har kommit till en så tre3vlig familj. Hoppas att du hittar ett par sköna skor. Har du nu ett nytt telefonnummer? Här hemma är det bra.
Mång kramar från Mormor och Morfar.

Svar: Hej! Ja jag har ett nytt telefon nummer men det är franskt och jag använder det bara med mina vänner som också är här i Paris! När jag ringer hem använder jag skype :) vi får skypa snart!
Kramis
Maria Ridell

2014-01-22 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback