Halleluljah

Idag slutade jag 12.20 ist för 15.45 för att min svenska var inställd! Vilken lycka! Fick då tid för 5 h shopping, och det blev ett gäng påsar fyllda.. Får ta det lite lugnt nu ett tag tror jag. 
På Zara hittade jag en superdupermegaunderbar vårjacka på HALVA priset!! J'adore!

Blev också en kofta, super mysig från samma butik! Dock inte på rean men ändå.

Vi var också inne på en second-hand butik och tro det eller ej men jag hittade faktiskt några kap därifrån! Köpte 1 till vårjacka, 1 jeansjacka och en grå kavaj! Mitt nästa mission är hur jag ska kunna tvätta allt.. Jeansjackan går nog enkelt men resten?.. Mamma, hjälp tack! :))
Allt detta fick jag iaf för 3 € vilket är mindre än en kopp te här i Parre!! CRAZY!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såå underbart att följa din blogg. Ljuger inte om jag säger att jag öppnar bloggen mer än en gång om dagen för att se om du skrivit ngt nytt!
Kul att ni får shoppat lite. Gillar verkligen jackan och koftan. Passar dig perfekt!
Vad gäller tvätten säger jag bara nettoyage à sec!!! Skämt åsido, Jag skulle chansat på tvättmaskinen. Med tanke på priset är det ju ingen större förlust om det skulle bli fel!
Kram och lycka till:)

Svar: Okej mamma det är sant! Kan va värt en omgång i tvättmaskinen! :) annars så sa angelika en kemtvätt som ligger i närheten men de kanske int är värt det :p
Tack kramis <3
Maria Ridell

2014-01-30 @ 21:25:19
Postat av: cajsa

Sån jäkla lyx både att sluta tidigare och att inte behöva paya nåt för kläderna typ... bläää jag handlade för drygt 1000SEK igår hahah :$

Svar: Ja de e naajs nuuuu hos parre, parre, paaarreee...
Maria Ridell

2014-01-31 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback