Finalement A Paris day 1

Nu börjar det närma sig kväll och jag har precis kommit upp på mitt rum efter att ha ätit med familjen! (Äter sjukt sent)

Det har hänt otroligt mycket idag.. Jag och johanna träffades på Kastrup 10.30 o lämna in våra bagage o sa hejdå till våra föräldrar. Sedan gick vi upp o in genom säkerhetskontrollen, som vanligt tabbade jag mig igen och hade en vattenflaska i väskan som jag helt glömt bort.. Väl inne gick vi direkt till de stället som Londensarna skulle åka ifrån, fick säga hejdå till Cajs o Matilda + några från klassen, då föll verkligen tårarna! Men vi hade inte tid o böla (ville behålla mascaran på) så vi gick vidare till Victoria Secret och shoppade lite, fick med en bodymist till min värdsyster som hon verkligen verkar gilla! Sen gick vi in till SAS-lounge o jag fick säga hejdå till Lena som jobbade då och samtidigt få lite Wifi så de va riktigt bra! 
Uppe i luften gick riktigt bra o vi fick prova på franskan, en flygvärdinna visste att vi skulle flytta och frågade en massa, då sattes franskan verkligen på prov!
På Charles De Gaulle hämtades vi av 2 minibussar o blev körda till en av de två skolorna vi kommer studera på. Vi gick igenom lite papper o fick reda på ett o annat om den kommande veckan. Sen kom värdfamiljerna! De va jätte kul att träffa min värdmamma o framförallt syster som jag skrivit o skypat med sen innan. Nu har jag packat och hängt upp allt där de ska! Här är så himla fint! Utsikten får en att tappa andan.. Försökte fånga de på bild men de blir inte alls lika bra.. 
Ser över hela Paris!
Familjen älskade de snöbollarna som de fick! Skriver mer senare! Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback