5 dagar, shiit

Crazy!!! Jag e livrädd nu.. Men galet taggad!! I helgen händer de grejer, premiär på tävlingsgolvet och avfärd mot Paris. 2 stora händelser som inte borde ske under samma helg, men nu e de så och jag får ta allt som det kommer!! Glömma Paris under lördagen och bara köra :) 
Imorgon ska jag inom mormor o morfar för att säga hejdå, och gratta mormor som fyller år! Usch vad jag kommer sakna dom.. Ska visa morfar skype, om han inte redan vet hur de går till. Så vi förhoppningsvis kan prata med varandra under våren :) 
Men nu till nått helt annat, ge mig tips på vad man kan ge till sin värdfamilj!! Vill ha med något, gärna typiskt svenskt! Men det behöver inte va de heller! Vad har mina andra parisare tänkt ge? 

Ikväll åt hela familjen tillsammans! Blev våfflor, smarrigt! Jag har valt lite rätter jag vet att jag kommer sakna när jag e i Paris så jag passar på nu, imorgon blire tacos! Min favvis <3




Kommentarer
Postat av: Eila Strandmark

Köpte en skiva av Veronica Maggio till min familj så de får höra lite bra svensk musik! Lite lösgodis också :)

Svar: Åh vilken rolig grej! De va smart :)
Maria Ridell

2014-01-16 @ 16:55:37
URL: http://eilaaparis.blogg.se/
Postat av: Malin Asp

Jag köpte hjortronsylt och en ullfilt när jag åkte! haha

Svar: Haha jaha där ser man! Va kul! :p
Maria Ridell

2014-01-16 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback