1 januari

Hejsvej! Min nyårsafton toppade alla nyårsfiranden hittills. Jag hade super kul och va så himla tacksam att jag kunde fira den med mina bästa vänner! Vi åkte till en hemmafest i Kävlinge, ute på landet. Dansgolvet som låg uppe på loftet och stallet var där vi spenderade mesta delen av kvällen tillsammans med 60 andra. Och ute för att se raketerna förstås!!
Hände massa roliga små händelser som förgyllde kvällen till fullo! Min fina vän Felicia lyckades bland annat loska ner i sin sko.. När de egentligen var tänkt att hamna på marken. Linni skulle tända sin cigg men lyckades bränna bort halva ögonbrynet.. Ååh de hände så mycket mer men de tar vi en annan gång, vi hade iaf alla så galet kul och det var den perfekta början av 2014!! Nu är jag hes o trött men annars mår jag faktiskt sjukt bra! Här kommer lite bilder från gårdagen/natten!

Jag o fina linnea skålar in 2014!

Konfetti, ljus och grym musik satte pricken över iet denna kväll! 


Hade en toppen natt! O nu är det bara 18 dagar kvar tills vi åker.. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback