Neon night



Bild på Micaela och Ayla!
Gårdagen var väldigt händelserik så jag hann inte blogga alls! Dansade Afrikanskdans i 1,5 h med Clara och sen drog jag direkt hem för att fixa mig till insparksfesten! Alla tjejer från polhem käkade tillsammans i Nanterre! Sen stressade vi vidare mot festen, dock gick vi helt fel och kom fram 30 min för sent! Väl där blev vi mottagna av festkommittén och elevrådet. Fick ett väldigt fint och roligt välkomnade. Sen 30 min senare kom alla andra SSP elever :) och senare fransmännen! Det var riktigt bra musik och vi dansade galet mycket! :D 
Idag är det ett underbart väder här nere och jag ska hitta upp till Mont-Valerien parken som ska ligga här i närheten. Dags för en springtur i de fina vårvädret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback