Myspys kväll i Parre


En extremt mysig kväll med Ayla o Ella som avslutades på Vapiano! Väldigt gott och kul. 

Tog en pastarätt med räkor, spenat och lite annat smått o gott! 

När jag kom hem ikväll så hittade jag ett stort paket till mig från Sverige! Gissa om jag blev glad? Som julafton fast bättre! Tack Mami o Papi!

Lite svenskt godis. Vilken perfekt alla hjärtansdag present jag fick! 
Fick också lite kläder o linnen som jag saknat, skidunderställ, vantar, jacka, converse, ansiktskräm och BRA deosar! Usch.. Fick en liten hemlängts känsla när jag kände "hemmadoften" i kläderna.. Men den var som sagt liten sån tur var,  FÖÖR nu är det helg och vi har massor med roliga planer och saker vi vill hitta på! Ska bli skit kul! Tack igen mamma o pappa <3 bisous

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

Åh saknar också din kläddoft maria.. kände för att cykla hem till dig och göra lax som vi gjorde efter vi hade varit i din stuga. Bara känner för att lägga mig på golvet och sova med dig
Eller den gången i åttan när vi ville resa en sommar men inte fick för våra päron trots att vi hade planerat så. Eller alla gånger vi fotat och bakat och skrattat och festat och träffat killar ensamma och cyklat och shoppat och badat och gråtit tsm ♥

Svar: Åååh jaa!! Fyy, jag saknar dig Cajs❤️ vi får ta igen allt det dära i sommar, lätt! Puuss
Maria Ridell

2014-02-15 @ 09:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback