Lång lördag

Igår var jag ute väldigt länge, började med att jag Mickan o Emilia besökte Montmartre! Super fina kvarter och väldigt mysigt. Utsikten var sjukt vacker, dock kan man inte se det på bilderna!

Vi såg en jätte fin vägg i Montmartre som är ganska känd, där står det "jag älskar dig" på alla värdens språk! 

Sen vidare och mötte upp Johanna! Åkte till Latinkvarteren igen, jag o Mickan tyckte där va så mysigt (och billigt) så vi kände att det passade bra! Och billigt var det, en trerätters middag betalade vi 10 € för! Och det var super smarrigt! Fick smaka på Sniglar (av mickan), grodlår som johanna beställde och moule frites! Det var såå gott och riktigt franskt. 
Mickans sniglar!
Moules frites! Yum!!

Sen gick vi in på en brittisk pub o tog några drinkar! Lyckad lördag.
Idag ska jag ut o springa, solen skiner starkt! Senare ska vi ut och gå på en marknad som ligger en bit här ifrån :)
Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback