Fram me resväskan


Föör imorgon rullar bilen ner mot Alperna, där jag ska spendera en vecka i skidbacken med min värdfamilj! Super spännande, var länge sen jag åkte skidor nu och har nog aldrig varit i Alperna vad jag vet! Hoppas vädret blir fint, har sett jätte fina bilder därifrån så ska bli kul att få se allt live :) 
Har pluggat hos Ayla hela eftermiddagen. Fick också äta middag där så vi gjorde en liten blandning med potatisgratäng, soppa o macka haha! Gott var det iaf. 
Nu när jag kom hem hände de bästa! MIN VÄRDMAMMA HAR HANDLAT MAT!! YES!! äntligen en riktigt frukost imorgon!! Den lyckan alltså, det går inte att beskriva!
Kommer inte kunna Blogga, skypa, instagramma eller facebooka nu på 10 dar.. Lite tråkigt men jag ska hålla ögonen öppna för ett ställe med Wifi! Annars skriver jag när jag kommer tillbaka, Chao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback