Crazy (French) People


Sjukt dålig bild, dock den ända från ikväll
När jag kom hem idag så pluggade jag lite franska bara, sen ringde Clara min värdsyster mig. Hon sa att hon skulle på en konsert och tyckte att jag skulle följa med o träffa hennes vänner! Så jag åkte in till Pont de Neully och mötte upp henne där. Den fina konserten visade sig sedan vara hennes kompisar som sjöng på ett café! Haha älskar hur vrickat och fel allt blir när hon försöker berätta på engelska! Hon verkar ha ett väldigt stort kompisgäng iaf, caféet var fyllt med säkert 30 ungdomar. Alla drack och röka, snacka om att jag blev shockad! Hade inte reagerat om det var en fredag men det är lixom ONSDAG idag haha. Det blev iaf en kul kväll! imorgon har jag sovmorgon igen, lucky me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback