Bonsoir!

Precis hemkommer efter en dag full med roligheter!! Sett många nya caféer och ställen jag vet vi kommer hänga på i vår! 
Imorse tog jag tillfället i akt och använde min sovmorgon till att ta en jogging tur! Min värdsyster hängde på så det blev riktigt kul. 
Efter skolan drog jag och Ayla in till stan för att hitta l'institute Swedoise! Där var super mysigt!! Ett Café där dom sålde svenska kanelbullar blandannat, de som jobbade där var dessutom svenskar så det var super kul! 
Kanelbulle, kärleksmums o kaffe!!

Sen råkade vi gå förbi ett annat café som vi hört väldigt gott om ända sen vi kom hit! Det är ett väldigt poppis ställe och kön var till och med utanför caféet! Men vi bestämde oss för att ta en fika till.. Tur jag joggade imorse! 
Vi delade på en morotskaka som var den bästa o största jag någonsin smakat!! 
Linnea! Vi ska fika här när du kommer!!
Vi åkte också till St Martin under kvällen och fick Moules Frittes gratis, som i lördags då vi fick en couscous rätt men på onsdagar så är det musslor. Super gott och lätt. 
Nu är jag hemma och propp mätt! Time to sleep!! Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag längtar! ÅÅÅHHH så kul vi kommer ha

2014-02-22 @ 23:36:19
Postat av: Linnea

Jag längtar! ÅÅÅHHH så kul vi kommer ha

Svar: Jaaa usch!!! Jag längtar med <3333
Maria Ridell

2014-02-22 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback