1 månad!


Har varit underbart väder idag, solen sken och det blev riktigt varmt! Man tror knappt att det är februari? Jag och Ayla bestämde oss för att ta en PW så vi gick hem till henne i Nanterre! Vi tog en liten omväg för att vi ville upp på "berget" där jag brukar springa. 45 minuter senare var vi framme hos Ayla! Vi påbörjade smeten till crêpsen och väntade tills Mickan kom med lite ingredienser till fyllningen! 
Crêpsen blev riktigt lyckade, min nya favvis rätt! Tänker inte äta en enda pannkaka när jag kmr hem, mkt godare o matigare med fyllning! 
Så idag har varit en pluggdag blandat med kräng o vandring! Super mysigt

Kommentarer
Postat av: Petra

Hur går det med drillen nu när du är i Frankrike? Tränar du fortfarande eller har du tagit ett uppehåll? Hur länge blir du borta? :)

Svar: Jag tränar här lite då och då, det finns en klubb i närheten :) jag kommer vara borta i 5 månader!
Maria Ridell

2014-02-18 @ 23:29:56
URL: http://petragerzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback