PluggOnsdag


Hejhopp! Nu, efter 2 timmars stenhårt pluggande av Kemin så känns det som att det börjar fastna.. Poletten börjar falla på sin plats! Fastän att provet inte är förens på Måndag så sitter jag redan med huvet djupt inne i böckerna. Men det är inte så konstigt för att hela denna helgen kommer jag spendera uppe i Kalmar och där lär det inte bli mycke till plugg. Jag Louise och Matilda ska hålla i en compulsurykurs för miniorer och ska åka upp tidigt på lördag morgon. Det ska bli jätte kul, förutom att detta bli andra helgen i rad som jag spenderar på en luftmadrass vilket inte är det skönaste menmen jag börjar vänja mig nu ;) 
Iallafall nu ska jag ta ett stort break från plugget och sätta på ett avsnitt av OTH! Hoppas ni har sett dem för annars har ni verkligen missat något! 
Chingchong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback