Lugna puckar


Hejhopp!
Idag har min hals varit emot hela min kropp, körtlarna har svullnat upp och jag har försökt hjälpa dom tillbaka genom att dricka te med massor med honung i. Änsålänge gör det lika ont som innan, jag hoppas det blir bättre över natten.. Imorgon åker jag till Stockholm! Tanken är ju att det ska bli en träningshelg men får väl se hur det slutar.. Har spenderat mesta delen av eftermiddagen med min väldigt intressanta (läs: väldigtdepimeradsjälvbiografi) bok. Den är dessutom på engelska så de går ganska långsamt framåt kan jag säga.. Gick till fotoaffären också för att ta några bilder på mig som ska skickas till Paris. Dom trodde jag skulle fotas till Lucia o att jag var en av de tävlande. Och där i hallen stog jag, halvkrasslig med mjukis och en pösig tjocktröja, nyduschad o fortfarande genomblött hår.. Lucia?! Haha nää..skulle inte tro de va.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback