Yeey.. Pardey...

Firandet av SM guldet varade inte spec länge.. Men jag är fortfarande grymt stolt! Redan dagen efter åkte jag o papi in till vårdcentralen, de visade sig vara en kraftig körtelfeber jag hade, efter x antal svimningar o illamående kunde jag åka hem igen och vila vidare. De som skrämmer mig är att andningen inte funkar så bra för jag e så svullen i halsen, vaknar var kvart / halvtimma av att jag har jätte ont och andas som om de var ett sugrör jag hade i munnen. Men de som ändå skrämmer mig mest är att EM är snart.. Endast 5 veckor tills dess och så som de ser ut nu kan jag glömma både skola, nått socialt liv eller drillen överhuvudtaget.. De suger nått så kopiöst mycket, och lidandet är de värsta, att inte kunna äta, sova eller dricka utan att ta en tablett känns helt sinnes!
Hoppas dessa dagarna går fort, och att jag får ut nån starkare medicin så jag kan sova normalt! Jag skriver igen senare när jag orkar, borde sova nu..
Saknar att va frisk, Chao!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

fyfan vad du är ovärd detta, hoppas verkligen det går över snabbare än snabbast. Det känns sjukt jobbigt att inte kunna hjälpa dig... :( krya på dig hjärtis

2013-05-28 @ 08:42:16
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback