Unbelievable

Hejsansvejsan! I onsdags så va papi på nån grej angående Paris som jag ska till nästa år, kunde inte följa med honom med min feber men han spela in allt så jag fick höra vad dom sa senare haha! Och de e helt GALET! När man hör allting om hur de kommer va, var vi kommer bo och all info kring värdfamilj och sånt så blir de helt plötsligt verkligt! Jag ska bo i Paris, utan kompisar, utan min familj, helt ensam med några främlingar!! Som förhoppningsvis är snälla.. Tur att vi är några som ska dit så man känner någon! Men fyfaan va jag kommer sakna mina vänner här hemma :( vi måste ta igen den tid vi missat när jag kommer hem!! Usch! Om ett år är jag där! Skrämmande..

Detta lever jag på för tillfället, fast har börjat äta mer normal mat nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback