Släkten e bäst

Gomorgon! Just nu ligger jag i soffan o chillar, väntar på att viljan om att plugga Kemi ska komma..^^
Igår va de släktkalas för mig o min bror! Blev 3100 kronor rikare och något kilo tyngre! ;)
Kusinerna va här o jag lyckades ta mitt premiärdopp i poolen, 27 grader! Riktigt härligt! Var även i stan med Linni, Cajsa o Melinda! Vi luncha och jag fick även med mig några plagg hem också! De va mysigt vartfall! Jag e så glad att jag har er, goa vänner!!

Idag ska jag nog ut till Skrylle för att ta en jogging tur, väntar på att solen ska komma fram lite mer sen åker jag!

Bild på mig o min fina kurre från igår! Finsmakare som vi e, tog vi ett glas vin till maten hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback