Shopping is my thing!

Go'kväll allihop! Idag har varit en lång men härlig dag, jag kom hem från skolan o gick ut o badade o stekte i solen! Riktigt skönt! Sen när mams kom hem stack vi lite halft spontant ut till Nova.. Där fastnade jag direkt inne på Gina Tricot.. Och vi kom inte längre än till den affären! Men de gjorde ingenting för notan blev ändå på 2000.. Tur att mamma paya allt annars hade jag nog inte haft mycket kvar på kontot.. :) sen va de direkt hem o byta om för lite träning!! Slutade 22.00 helt död efter ett riktigt tufft drillpass.. Och kom hem till Hockeyn! Sverige kom till SEMI! Nu kan jag gå o lägga mig lycklig! Hejdå härlig dag! Gonatt fina vänner!
2 plagg av alla jag köpte.. I love it!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

bloggaaaa

2013-05-23 @ 10:31:59
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback