My time to shine!

Hejhopp allihop! Har inte bloggat på ett tag för de har hänt så otroligt mycket! Just nu ligger jag hemma i soffan och är sjuk.. Allt började i torsdags på träningen då jag fick ont i halsen och va allmänt snurrig, och dagen efter gick jag ändå till skolan men slutade redan nio iaf, när jag kom hem hade jag feber så fick gå o lägga mig.. Men imed att de va SM i helgen så var de bara upp igen lite senare för att packa, sminka och fixa sig inför musiktestet! När vi kom till hallen fick jag en riktig good feeling! Ljuset va inte störande och golvet va lagom halt! :) med feber och halsont tog jag mig igenom musiktestet med en galet bra runda! Men halsen blev bara värre och på lördag när de väl var tävling va de bara att ta i för kung o fosterland så att domarna inte skulle märka något.. Vilket jag klara ganska bra, hade två slarv tapp och fick 38 poäng! (poängrekord!!) låg efter lördagen på en andra plats efter Alexandra som gjorde en toppen runda! O fick ungefär 39 poäng! På söndagen mådde jag sämre men var sjukligt taggad och laddad! Gick ut på golvet och tog ut varje rörelse så mycket jag orka! Gick strålande men denna gången också två ännu slarvigare tapp! Fast de kändes mycket bättre iaf fick med mer av programmet och missade inget pga tappen :) denna gången slog jag ännu ett nytt poängrekord och fick hela 40,5 poäng!! Heelt gaaalet!!!! Detta ledde till en SM-GULD i klassen solo senior! Vågade inte ens drömma de! Och efter att jag fick feber i fredags trodde jag inte att jag skulle stå på golvet ens.. Ofattbart! Jag kan säga er att de föll många glädje tårar på prisutdelningen från min sida! Detta SM-Guldet kommer jag va lätt stoltast över!
Men nu får jag ta smällen för att jag inte lyssna på min kropp i helgen.. Har inte sovit mycket, halsen är så svullen så jag vaknar stup i kvart för att jag får svårt att andas, ska åka till vårdcentralen senare och reda ut vad de kan va för skit jag fått! Är iaf super glad att jag klarade av o hålla ut i helgen!! En dag till hade jag inte orkat kan jag säga! :p det blev många bilder tagna men jag har inte fått alla än, så här kommer några stycken! Kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback