Galet

Gårkvällen var full av skratt!
Jag fick för mig 8 min innan bussen gick att jag skulle till Veberöd o träffa johanna o hennes vänner.. Cyklade fort som fan till busstationen och när jag kommer dit har jag glömt busskort o allt hemma, försökte fixa sms biljett men de funka inte riktigt så jag missa bussen o fick cykla hem igen! Då erbjuder papi att jag ska ta taxi, vilket va hur awesome som helst!? Så taxin kom och de va den största taxi jag suttit i själv nånsin! Värsta handikapp taxin!! Med en ashet chaufför! Haha så jag kom iaf till Veberöd, (för 500:- ist för 18,40:-) men ändå! Vi va en stund i skogen o de va cp läskigt men vi fick nog alla många skratt! :) nå måste jag åka till träningen!

Här kom taxin, och jag asgarvade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback