Älskar mitt liv!

Yeeey! Om 3 timmar drar vi till SM i Helsingborg och jag ligger fortfarande i sängen o har feber.. Bra timing där! Har packat pytte lite i veckan så måste fortsätta med de snart! Väntar bara på att papi ska komma med min sushi beställning! :) sen blir de bara till att fixa sig inför musiktestet/klädkontrollen! Jag har längtat till denna helgen så mycket!! Varför kommer skitet nu?! Men är ändå taggad!! Jag ska göra mitt bästa!! Kötta ännu mera, och njuta ännu mera!! Detta kanske är sista SMet för mig! Så nu jävlar!!
Håll tummarna för mig o mina fina drillare i STP-showdrill!!
Vi hörs efter SM!! Kramar
Dags o stiga uuupp?!?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad menar du med att det kanske är ditt sista SM?! :O

2013-05-26 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback