1 Maj

Hej allihop!
Ligger nu halvt död i soffan med nått konstigt program på TVn. Är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen.. Men inte så konstigt, igår va de ju Valborg och jag o mina partypeople befann oss i stadsparken! Där träffade vi många andra kända ansikten och hade skitkul! Sen drog vi vidare på en fest i Höör! :)
Idag har jag pluggat så mycket jag orkat (påtok för lite..) sen tagit ett break för att träffa partypeoplen igen, fast denna gången körde vi på läsk istället för sprit ;) de va mysigt iaf! Älskar att va ledig mitt i veckan! Veckan känns mycket kortare! Snart åker jag på läger inför EM i Ängelholm, ser fram emot de jätte mycket!!
Kramisar

Bilder från Valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback