Ljusa o mörka dar

Hejhopp mina vänner! Har både en rolig o lite mindre rolig grej o berätta..
I Söndags ringde jag Jenny som är delvis min tränare men också med i tekniska kommittén (de som plockar ut landslaget) o sa att jag har beslutat att inte ställa upp på EM om 2 veckor.. Jag har nu lyckats hoppa på ett nytt virus utöver körtelfebern och med bara 3 träningar kvar (o jag känner att jag e långt ifrån att få träna..) så är de bäst att stå över o kanske ge nån annan den platsen, hade aldrig kunnat prestera fullt ändå o min sommar hade nog varit ganska förstörd om jag tävlat den veckan! Så de känns ändå bra att jag gjort valet! :) men jag kommer vara med dom ändå, gå med på invigningen i landslagsoverallerna, gå med i uppvärmningshallen under tävlingens gång o sova på hotellet osv :) så de kommer bli exakt som de skulle bli för mig när jag tävlar bara att jag skippar o göra mitt program. Så jag ser ändå fram emot det jätte mycket men såklart hade de varit roligare att få tävla också! ;)
Den roligare saken är att nu på lördag lyckades jag o mami efter många om o men få tag på en resa till Mallis! Hon tyckte de va tråkigt för mig att alltid ligga hemma o må lite halvdåligt o tyckte att jag lika gärna kunde ligga under en Palm eller under ett parasoll vid poolen istället! O vem går inte med på de? Så kl 5 nånting ska jag upp på lördag, dagen efter midsommar.. Yeey(!!) kommer sova gott på planet iaf :) o dessutom vet jag inte med internet, antagligen kommer de kosta extra så får se hur de blir med uppdateringen den veckan! :)
Kram sålänge!
Alcudia <3


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

Tycker det är hemskt att det du kämpat för så länge ska gå i kras bara sådär... Men som sagt hoppas jag att du får det skitkul ändå!
Dessutom är jag sjukt avis att du ska till Mallorca!! Alcudia är sååååså fint, jättelång strand och massa fina saker man kan köpa längs vägen :)
HOPPAS VI KAN SES INNAN DU ÅKER!!!!!! <333

2013-06-18 @ 15:52:09
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback