Kattskit

Pratade med läkaren idag, o de lät inte så jätte bra. Har varit igång för mycket den senaste veckan o inte tillåtit min kropp bli helt frisk.. Så nu har jag fått en tillbaka dipp o känner mig sjukligt trött.. Hon sa också att jag måste lyssna på min kropp o när jag behöver vila så måste jag vila, annars kan man dras med tröttheten resten av livet! O de vill jag verkligen inte!! Detta e ett riktigt skit!! Tror inte folk fattar hur jobbigt de e. På måndag ska jag iaf göra ett leverprov o ta reda på hur allt står till på insidan. Ska vila sörengubbar ända till dess! De betyder att jag missar Aylas o Tovas födelsedagsfest ikväll.. De e lika bra att vänja mig vid att missa en massa! Kommer bli fler -.-' tjingtjong


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

<3333333

2013-06-15 @ 11:35:55
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback