Hejhopp

Idag fick jag träffa några vänner jag saknat way too much!
Kom hem igår eftermiddag, packade upp, tog fram drillresväskan och sen kom jag inte längre.. Åker imon så borde börja packa nu men kände att jag ville spendera min hela dag jag var hemma med några vänner jag inte sett på länge!
Började med en fika o lite småshopping på Nova med fina Sofie! Jätte mysigt <3 sen hem, käka o vidare med Linni till Cajs för att skypa med vår Mälzz som är i USA! Fy sjutton va bra hon verkar ha de! Vi är avundsjuka här i kalla Sverige!
Iaf kul o träffa mina fina, nu åker jag bort en vecka till! Fast denna gången bara till Helsingborg.. EM i drill äger rum där o detta året kommer jag inte ställa upp! Har inte återhämtat mig tillräckligt för att kunna prestera så bra jag vet att jag kan.. Åker dit som halvcoach ist! Så de ska bli kul de med :) vi kommer bo på Grand Hotell men några andra länder.. Nu måste jag packa!!! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback