Framme o jag lever

Halloj! Just nu sitter jag på hotellrummet o har precis fixat internet (i bara 24h) men ändå ;) igår va de ett underbart väder o vi låg o gassade på beachen hela dagen! O kollade runt i lite butiker.. Här e så himla mysigt! Alla är glada o allt e billigt haha.
Idag e de inte lika fint väder så vi ska åka på en tur till hamnen, lulla runt bland affärer, shoppa och äta äkta spansk mat! Jag har siktat in mig på Paella ända sen vi kom hit o idag e jag bombis på att jag kommer få sätta tänderna i en! :D
Vi njuter för fulla muggar! Kommer försöka fixa internet till nån annan dag också! Men vi e inte mycket på hotellet så får se om de e lönt! Man känner sig sjukt handikappad utan de..
Måste bara tillägga ett stortfettmegabamse grattis till en av mina finaste, bästaste vän Cajs som fyller 17! Önskar jag kunde fira dagen med dig.. Vi får ses när jag kommer hem! Pussar o kramar, hörs sen kanske! (Kan inte lägga upp bilder)..


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

Love you mariis!!!! vi firar när du e hemma for sure!

2013-06-25 @ 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback