Byebye babes

Idag va sista gången hela Na1B va samlade allihop! Nästa termin kommer några få flytta från klassen och några andra kommer komma in! Men de e många som är kvar o jag e så himla glad att alla jag umgåtts med sen första början kommer stanna i klassen o jag kommer få TA STUDENTEN MED DOM!! Lyckan e obeskrivlig, så kul som vi har haft, dom skrattattacker vi alltid fick kommer kunna fortsätta i 2 år till!! Kunde inte hamnat i en bättre klass än denna, hoppas nästa år blir minst lika roligt!
Bjuder på ett litet bildcollage på fina minnen med mina goodingaar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, så grotesk bild på mig men gillar den ändå. Påminner mig om alla härliga skratt. Miss you :* <3

2013-06-19 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback