And up we go..

Hej på er!
Idag har varit en underbar dag! Inte bara vädret utan jag själv har mått tio gånger bättre också! Varit ute hela dagen, inte så mycke mer än de men jag har iaf orkat vara vaken o fått lite sol på mig! Men imorgon blir ändå ingen skola, ibland får jag mina trötta tillfällen så inte riktigt redo än.. Men ska träffa Cindy iaf som ska sminka mig och fixa mig till Henkes student som är på Tisdag!! Vi ska testa lite sminkningar o uppsättningar som skulle passa till min klänning. Kuligt! Sen OM jag orkar har jag 2 studenter jag ska till på kvällen :) älskar denna tiden på året!! När alla e så glada! :)
Idag fick vi upp tältet också på allmänningen, de går framåt! Inte många dar kvar!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback