Väder för träning

Lite kallare idag så passade perfekt med en springtur ute i skrylle! Blev några kilometer, min kondis måste komma tillbaka så kommer sticka ut o springa några gånger i veckan nu. Men de är bara skönt, man mår så himla bra efteråt!! Sen åkte jag o papi inom CG och handlade en sallad till mig.. Nu har kroppen fått vad den förtjänar efter den litern B & J jag klämde igår! Just nu sitter jag med en filt o kollar på OTH men borde egentligare göra lite vettigare saker.. Har inte packat upp sen EM.. Mitt rum e inte städat sen jag blev sjuk, där e kaos!.. måste fixa köket tills hunden kommer imon m kompostgaller o lite annat.. Ja, de e lite av allt tråkigt jag borde göra! Så de e kanske dax att börja..
Kan iaf roa er med denna bilden, så gulliga ungar de finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback