Trött tjaj

Hemma efter en lång men underbar dag i tävlingshallen! Frankrike mina absoluta favvisar tog hem guldet i ALLA klasser! Helt galet!! Så himla glad :D dom e riktigt grymma och helt klart värda de!

Har bara hunnit komma hem, ätit och chillat ner lite.. Nu ska jag snart sova för imorgon börjar jag jobba, dock bara en vecka sen e jag ledig 2 veckor. Så de känns jättebra! Känner mig riktigt frisk nu, så vill bara komma igång med träningen!! Kanske tar nån liten joggingtur på lunchen imorgon, får se :) iaf jag har hamnat i ett riktigt happy-mode. Känns som att jag går på moln, allt kommer bli så himla bra!!!
De ända som saknas e mina vänner som jag inte träffat på evigheter men efter denna veckan ska jag styra upp de med! <3
Tog bild med Europamästaren, min absoluta favvis sen en ganska lång tid tillbaka, han va också indian som mig och jag va bara tvungen att ha en bild på oss.. Jason Travers, FRANCE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback