Tiden går fort när man har roligt

Hejsvej! insåg precis att jag inte lagt upp nått inlägg på väldigt länge.. Men min ända ursäkt e att jag haft så himla mycket roligt för mig de senaste dagarna så de har bara inte blivit nån tid över åt detta. Men nu kommer jag med ett mega inlägg! (Tvingar inte er att läsa)

I Fredags så var jag verkligen överallt o ingenstans! Började med att jag tränade drill m Frida o Wilma på Bråhög under tiden som Angus (hunden) va hemma. Sen cykla jag hem när han skulle bli hämtad o senare tillbaka igen i hallen! Efter de hade jag o Frida bestämt oss för att åka till Sjöbo marknad så vi drog dit o handlade lite munkar o annat gottgott! Sen tog jag bussen hem, duscha o sen vidare för att träffa Cajsa, Parman o Deffe i lund. Tanken va att åka till Hbg.. Haha de gick inte så bra med de, cajsa fastnade på ett tåg ensam och de hände massa roliga saker^^ slutade med att jag, Parman o Deffe åkte från Kävlinge för att hämta upp Cajsa i Gunnesbo o vidare till Malmö. Galet..

 fullt med folk på Sjöbo marknad (den ända bilden jag tog på hela dagen)


I Lördags träffade jag fina Johanna o vi åkte till Mossby strand, badade/doppade oss fort som fan i de 13 gradiga havet, sjukt kallt!!

 
Playan i Mossby
Fina Johanna!
 

I söndags drog jag Parman o Cajs till Ribban i Malmö o sola o bada! Där va mycke varmare i vattnet än i Mossby! Tack o lov..^^ på kvällen träffa jag mina fina o vi käka pizza i Baldershage! Mumma

 En bild från onsdags men här har ni iaf the fantastic four samlade första gången på flera veckor <3



Måndagen träffades vi igen denna gången hos Linni för att bada o sola såklart! Sen beslöt jag o Linni oss för att dra på ett chillkrök i Höör hos linnis kille, så direkt efter min träning så begav vi oss till Höör! Kvällen va rolig o den balla ur lite om man säger så.. Men jag hade super kul!

 Jag o Cajsa steker så mycket det bara går!
Melinda o Linni också, bästaste början på en ny vecka <3
 

Idag bestämde vi oss för att åka inom Rosegarden på vägen hem så vi fick lite käk, o jävlar va mätta vi blev.. Nu ligger jag i soffan o funderar skarpt på om de e läge för sängen redan.. Imorgon tänker jag va lite snällare mot min mage haha all snabbmat jag stoppat i mig de senaste 3 dagarna.. Blir äcklad^^ de va allt för stunden! Får se om jag får tid över att titta in imorgon, puss o kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback