Pengar rullar in som de ska

Hejhopp! Precis kommit hem efter jobb, fyfan vad jag trivs när jag e där ute med hundarna! Slutar tänka på en massa saker. Allt bara rullar på o dagen går über snabbt! Får dessutom drilla/pausa/ta de lugnt hur mycket jag vill, bara jag gör de som måste göras! De vill säga ta ut hundarna i hagen, o efter ca 30 min in igen.. Sen byta lite vatten efter dom blivit hämtade, och kanske sopa upp lite hundhår haha! faktiskt inte mycke mer jag gör så jag känner mej lyckligt lottad med så pass bra lön för så lätt o lite jobb!

Idag har de varit ett riktigt awesome väder så staven fick följa med, har fått en massa inspiration från EM så passade på att testa lite nya grejer o få lite sol samtidigt! Schhhteek
Skulle bara jobba denna veckan men de ser ut som att jag kommer få ta hand om en hund här hemma nästa vecka också! Men de e inga problem, han älskar att sova så han e inte så besvärlig (bara fruktansvärt ful) •Bulldogg• de e verkligen ingen ras jag själv skulle vilja ha, men jag tar gärna hand om honom!
Nu ska jag in i duschen.. Luktar hund, chao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback