Mitt i EM!

Gårdagen när våra solister tävlade gick kanon! Frida gjorde en toppen omgång med 2 tapp som båda va i handen! O hamnade på 39 plats! Sara med 1 tapp också skitbra, o kom 35a! Sen Wilma som gick ut näst sist, alltså ganska sent.. Gör hennes absolut bästa omgång o nollar! Hon kom 22, 2 placeringar efter semifinalen, starkt!! Dagen bjöd på mängder av tårar o röda handflator.. ;) FYFAN VA NI E BRA!
Jag o Freaky tränade lite efteråt och de känner jag idag.. Mitt ass fick sig visst ett rejält träningspass, autch!! Idag e de bara på de igen! Duetter, solister (men) o team ska tävla idag!! Jag o freaky lär träna idag igen! Wiiie!! Har tyvärr inte tagit en ända bild i hallen, fullt upp att kolla på alla bra drillare!!! Här e från instagram iaf! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback