Väck mig

För just nu lever jag i en dröm, känner mig så himla lyckligt lottad.
Min värdfamilj bjöd med mig på en resa till de franska alperna för en veckas semesten i skidbackarna. Dom äger visst en stuga där också så vi kommer bli runt 10 pers som ska dit. De betyder att jag måste ta med mig skidkläder också.. Det blir ju väldigt spännande, hade redan ångest innan om alla saker/kläder jag ville ha med mig men som inte kommer få plats. Min värdsyster skulle ta med sig tre kompisar så jag tror vi kommer ha skit kul! Fastän jag inte åkt skidor (bara längdskidor) sen jag bröt knäet när jag var 9 så ser jag fram emot de! Får väl börja i barnbacken som när jag va typ.. 5år?!^^ 

Känner iaf på mig att våren i Paris kommer bli något av de bästa jag varit med om! 
Jag och min värdsyster fyller dessutom år samtidigt så vi ska fira tillsammans!! Galet


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh vad roligt för dig! Är riktigt avis..

Svar: Ja jag längtar 10ggr mer nu!! Åh.. Du kanske får en solsemester?! Man vet aldrig ;-)
Maria Ridell

2013-12-15 @ 21:20:23
URL: http://micaeladanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback