Går runt o ler för mig själv..

Fick nämnligen veta var min familj bor i Paris! Det blev inte Versailles som jag hade hoppats på men de känns nästan som att detta andra stället passar bättre. Ca 15 min till skolan och med fågelvägen 6 km in till triumfbågen. Pappa och jag ska dit i helgen så därför fick jag reda på det lite tidigare än dom andra. BMT (hon som väljer ut värdfamiljerna till oss) tyckte att om jag hade tid kunde jag lika gärna träffa dem redan nu när jag åker dit. Så nu bollar vi bara om var o när vi ska ses, spännande!!! Jag ska dessutom hälsa på en drillklubb jag eventuellt ska träna i som också ligger nära där jag kommer bo :) denna helgen kommer de hända mycket. Så kul!!
Galeries Lafayette, längtar tills att gå runt och kolla in den uppyntade staden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback