Äntligen helg!

Skolan har börjat o jag har nog aldrig längtat efter helgen så mycket som denna veckan! De märks att de inte är ettan vi går i längre.. Lektionerna, inlämningarna, läxorna och tiderna är på en hela annan nivå än i våras, så har verkligen inte haft tid att skriva här. Har dessutom blivit mega förkyld, slått rekord i nysningar på bara denna morgonen. Usch har inte tid för sånt skit! Ikväll va tanken att jag, cajs, mälz o Linni skulle till Felicia för en myskväll med gott käk o antagligen allt onyttigt man kan tänka sig men jag får se hur de blir med de.. Känner inte för att smitta mina fina vänner^^
Iallafall till något roligare, imorgon ska jag o pappa åka till Maglarp på flygutställning och jag ska ta en spaka själv utbildning, man får sitta i en fyrsitsplan med en lärare och prova på att flyga planet själv i ca en timma :D Ska verkligen försöka känna efter om de e detta jag vill, pilot!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback