Min bästisfestis!

Tjenixen!
Idag har jag gjort mitt Svenska Nationella och det gick över förväntan måste jag säga! Skönt att ha de gjort, hatar verkligen att stå och prata inför människor.. Phuuuuh!! Har också skickat in mitt drillprogram till idrottsläraren i veckan, vi skulle nämnligen visa upp ett gymnastiskt program med piruetter och krusiduller så de var en perfekt uppgift för mig :)
 
Som ni kan se har min blogg förändrats lite. Jag har nämnligen fått en ny bloggdesign av min bästaste Cajsa! Hon bloggar också här på blogg.se. Hon är grym på att fota och jag tycker definitivt att ni ska kika in på hennes blogg. Den är en av mina favorit bloggar! Så henne kommer ni antagligen få se ganska många gånger här.
 
http://lovelycajsa.blogg.se/ <-----där har ni länken!
 
En av mina bästa vänner!
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

hahahhaa awwwe gose, puss på dig gumman!! :* <3

2013-04-11 @ 17:03:34
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback