kommer sova gott inatt!

I skrivande stund sitter jag i Matildas pappas lägenhet i Helsingborg. Vi har nyss käkat en jätte god pastarätt från något ställe här i HBG och nu ska vi bara ta de riktigt lugnt, o förhoppningsvis somna tidigt så vi orkar hela drilldagen imorgon. Hade ju tävling idag, det gick sådär hade 3 slarvtapp men fick ändå sjuka poäng! Vilket ledde till ett GULD! så kan ju inte va annat än nöjd! :) men efter en hel dag i tävlingshallen så är man lagom snurrig i huvudet.. Imorgon så ska jag, Matilda och Louise o Hanna hålla i compulseries kursen. (en obligatorisk del som drillare måste framföra på VM) Vi kommer behöva gå upp vid 7! tidigt tänker ni kanske men för mig är det rena sovmorgonen jämnfört med idag (04.30) Men det ska bli jätte kul, 40 pers som kommer! WIHO :) Har tyvärr inga bilder för tillfället imed att jag e på en annan dator så de får dyka upp senare! Ha en mysig lördag mina vänner!! puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! Så sjukt duktig!! :D <3

Svar: Tack sötnos! :*
Maria Ridell

2013-04-21 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback