Hej på dig lördag!

Just nu sitter jag hos min mormor o morfar Och pluggar igen! har ni också ett ställe ni lättare pluggar på?
Här är jätte mysigt och dom är jätte mysiga och sen blir man liite bortskämd också! ;)
Men ja, ni hörde rätt! Jag pluggar en lördag! Inte de roligaste kanske men fyfan va mycke vi har nu! Blir helt trött bara jag tänker på de.. Och nästa helg är jag borta så då hinner jag inte göra något annat mera än att träna! Vilket är sjukt najs men inte när jag vet hur mycket jag borde göra..
Jaja YOLO eller vad säger ni?

Igår hade jag min födelsedagsmiddag, jätte mysigt o gott! Och kul att träffa alla på samma kväll!<3 fick jättefina/goda presenter! Tusen tack! Ni är värda guld <3
Tiden går fort o vi har letat efter ett bra foto på min bror som tar studenten om lite mer än en månad.. Och då hittade jag en över gullig bild på mig och min gamla granne påväg till nått kalas! Så sött!!


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

Naaaaaj vad söööt!

2013-04-29 @ 15:54:31
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback