Godmorgon fredag!

Hej allihop! Idag är jag ledig från skolan, vet faktiskt inte varför men alla är de idag så de e väl typ studiedag eller nått :)
Just nu håller jag på att göra mig iordning, ska snart in till sjukgymnasten i Malmö och plågas lite (skämt o sido) och sen blire till att luncha lite med Fina Cajsa de lutar åt Jensens böfhus, MUMS! :D sen får vi se var vi tar vägen!
Ikväll ska jag iaf packa o planera lite, blir borta hela helgen de e tävling imon i Ängelholm o sen ska jag hålla i en kurs hela söndagen med 3 andra duktiga drillare :) skit kul! :D
Nu måste jag åka! Hörs sen! Puss o kram!
Här e föresten lite bilder från förra tävlingen som Rebecca ifrån Fristad har tagit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback