fartfyllt

Hej! Blev inget bloggande igår på grund av att jag var runt o flängde lite överallt. I fredags så stack jag o mina partypinglor in till Lund, kul att träffa nytt folk och vi skrattade en hel del men vi kan nog alla säga att det inte var en jätte lyckad kväll.I hopp på lite bättre ös så drog vi in till Lund ännu en gång igår kväll dock hamnade vi på en riktig död 18 års fest. Men det är ändå alltid kul att umgås med mina vänner! imed att vi inte ses var dag längre så är det perfekt på helgerna. Var dessutom i Veberöd under dagen hemma hos fina Johanna, tjejen som jag ska tillbringa ett halvår med i Paris. Som vanligt så skrattade vi tills tårarna kom haha hon e riktigt underbar! så kul vi kommer ha! Efter en fet pizza i Veberöd så drog vi till Lund för att se en teater som Polhems elever har gjort (pexet) Och jag måste säga att dom bjöd på en riktigt bra show! Idag har jag tränat drill i 4 timmar! slitet men kul! lyckades nolla också så det känns riktigt bra inför lördag då det är dags för sista tävlingen innan SM. Jippie! Ikväll har jag inga planer skönt efter en sånhär helg!
Puss o Kram! ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback