blogginlägg numero 1!

Hallå alla prisar och prinsessor! Jag heter Maria och går på Polhemskolan i Lund. Där går jag inriktningen Natur-natur och jag har just fått reda på att jag kom in på mitt profilval som var europa. Det betyder att från mitten av Januari och hela vårterminen kommer jag bo i Paris och plugga där. Bloggen kommer såklart följa med ner och då kommer ni få reda på alla äventyr som väntas! ouiii!!!
Sen kommer det också dyka upp mycket om drillen här, som har blivit en stor del av mitt liv. Har spenderat många timmar i träningshallen och nu är tävlingssäsongen igång! spännande :) 
Nu måste jag försöka hålla mig borta från datorn ett litet tag,Svenska Nationella är igång och jag har min redovisning på torsdag!
 
puss o kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback