Baka liten kaka

Just nu sitter jag utanför biblioteket o pluggar lite engelska som jag har prov i imorgon! har precis haft np prov och skrivit ett debattinlägg! Känns riktigt bra nu efteråt fastän det inte riktigt är min grej att skriva svenska m grammatik o allt! Men man kan inte göra mer än sitt bästa :)
Vid halv tolv kommer papsen o hämtar mig, vi ska åka o luncha nånstans! Myspys.
Sen när jag kommer hem ska jag baka en MEGA kladdkaka till imorgon, då de e dax för min födelsedagsmiddag! Wiho så kul o träffa alla! :D
Nu måste jag fortsätta plugga lite.. Puss o kram
Bild från i helgen! 👍


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

ÄR FETT TAGGAD!! :D

2013-04-25 @ 20:46:42
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback