3 DAGAR KVAR!

Hej allihopa! tiden går fort och nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 17 år! hipphipphurra!! som grädden på moset så slutade vi tidigare idag, redan 12.50.(!!!) Just nu sitter jag med lite matte som jag inte hann göra klart på lektionen sen ikväll blir det träning igen. Efter matten ska jag gräva ner mig i soffan ett tag hade jag tänkt, hela denna veckan är helt jävla underbar, har bara lite eng läxa till onsdag sen NOTHING! Och jag går Natur.. haha över najs (fast inte ofta de är så här lite måste jag säga). Imorgon bitti så är det ju dax för sjukgymnasten igen, inte så kul kanske men jag är övertaggad på livet så de klarar jag med bara lillfingret! OH HAPPY DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback